Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

7 październik 2015

Rusza kampania reklamowa Big Active

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z jesienną odsłoną kampanii „Dopełnienie Dobrych Chwil”. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie pojawią się w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat) oraz TVN, a także w kanałach tematycznych każdej ze stacji. Ponadto, działania komunikacyjne będą wspierane w social media oraz poprzez promocje w punktach sklepowych.

– Tegorocznej jesieni skupiamy się na komunikacji herbat zielonych oraz czarnych aromatyzowanych z oferty Big-Active. Zależy nam na wzroście świadomości konsumentów w zakresie tych segmentów rynku. - mówi Krzysztof Beling, Senior Brand Manager marki Big-Active.

- Warto podkreślić, iż dzięki dotychczasowym inwestycjom Big-Active jest najbardziej widoczną marką w mediach spośród konkurencyjnych herbat.

Kampania jest kontynuacją zeszłorocznych działań opartych na naszej koncepcji. Jej głównym elementem są 8-sekundowe spoty zrealizowane jesienią ubiegłego roku: