Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

24 luty 2016

Launch nowej platformy zakupowej – arena.pl

24 lutego w sali notowań Giełdy Papierów Wartościowych odbyła się konferencja prasowa, na której zaprezentowany został koncept biznesowy oraz kampania wprowadzająca nową platformę zakupową na polskim rynku – serwis Arena.pl. Nasza agencja jest odpowiedzialna za koncept oraz wdrożenie pierwszej kampanii tego wyjątkowego projektu.

 

- Arena.pl to platforma zakupowa z ideą współwłasności, finansowana wyłącznie przez polski kapitał – mówi Paweł Osowski, wiceprezes spółki - To pierwsze na świecie rozwiązanie, w którym każdy sprzedający i kupujący może stać się współwłaścicielem portalu Arena.pl, decydować o kierunkach jego rozwoju i uczestniczyć w podziale zysku. Wystarczy zbierać punkty za aktywność, jak w programie lojalnościowym. Spółka będzie notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i ma bardzo stabilne finansowanie.

 

To właśnie wyróżniający temat współwłasności stał się motywem przewodnim naszej kampanii. Zdecydowaliśmy się na odwołanie do rodzicielstwa – momentu w którym kluczowe stają się perspektywiczne decyzje. Wiodący spot kampanijny opowiada więc o przekazywaniu – nie tylko rzeczy namacalnych, ale również pasji, emocji, cennych doświadczeń. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali między innymi Tomasz Kuchar oraz Mariusz Czerkawski.

 

Kampania rusza pod koniec lutego. Będzie realizowana poprzez emisję 30-sekundowych spotów telewizyjnych, serii billboardów sponsorskich oraz kampanię online.