Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

20 czerwiec 2016

Hatalska.com w nowej odsłonie

Właśnie uruchomiliśmy całkiem nową odsłonę bloga Hatalska.com, który po 4 latach zyskał nowy wygląd i strukturę treści.

„Kiedy zakładałam bloga, niestandardy mogliśmy obserwować właściwe we wszystkich mediach – w telewizji, prasie, radiu – dziś ogromna większość niestandardów dotyczy wyłącznie internetu i nowych technologii. W ostatnim latach więcej też zaczęłam pisać o trendach niż o konkretnych kampaniach (analizowanie rzeczywistości jest mi jednak bliższe niż jej dokumentowanie :)). Dotychczasowy układ bloga stał się więc zwyczajnie anachroniczny.” – mówi Natalia Hatalska, autorka bloga i ekspertka od trendów w marketingu.

Główną zmianą, oprócz widocznych na pierwszy rzut oka zmian graficznych, jest zupełnie nowy układ treści. Zrezygnowaliśmy z podziału na poszczególne media: telewizja, prasa, radio etc. na rzecz takich kategorii tematycznych, jak: technologie, internet, handel, społeczeństwo, lifestyle, zdrowie&uroda, design. W ramach poszczególnych kategorii opisywane są najważniejsze trendy i innowacje na styku marka-technologia-konsument. Każda z kategorii ma swoją dedykowaną podstronę, dzięki czemu staje się swego rodzaju niezależną sekcją tematyczną.

Sporo zmieniło się w wyglądzie artykułów. Dodane zostały nowe możliwości formatowania treści oraz osadzania materiałów multimedialnych. Na stronie głównej pojawił się rotujący header z wyróżnionymi treściami. Moduł newslettera został zintegrowany z systemem GetResponse. Pojawił się kalendarz, w którym na bieżąco będę uzupełniać, gdzie występuję.

Blog dostępny pod adresem www.hatalska.com