Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

5 lipiec 2016

10-ta historia w kampanii Bohater Domu

Realizowana od dwóch lat odsłona kampanii Bohater Domu Leroy Merlin, doczekała się dziesiątej prawdziwej historii Bohaterów Domu.

Nowy film opowiada o parze młodych ludzi, którzy zdecydowali się zrealizować mieszkanie w starej fabryce pod Warszawą. Historia Oli i Grzegorza obiegła Internet kilka miesięcy temu. Na popularnych portalach internetowych pojawiły się artykuły opisujące ich plany.

„Stwierdziliśmy, że ich odwaga i chęć realizowania niezwykłego marzenia doskonale wpisuje się w naszą kampanię oraz ideę domowego bohaterstwa. Postanowiliśmy uczestniczyć z kamerą w procesie realizacji i dostarczyć inspiracji kolejnym Bohaterom” – mówi Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny naszej agencji.  

Film realizowany był na przestrzeni dwóch miesięcy. Powstała dwie wersje przeznaczone do emisji telewizyjnej (30 i 45 sekund) oraz długa wersja z dedykowaną muzyką przeznaczona do emisji w Internecie – na portalu YouTube, Facebook oraz publikacji w wybranych portalach w formie publikacji natywnych.

Kampania Bohater Domu prowadzona jest od wiosny 2014 roku. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach Bohaterów i z udziałem ich bliskich. W 2015 roku kampania została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing EXCELLLECE.


 

bohaterdomu.pl

Archiwum