Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

14 październik 2015

Zgarniamy złote i srebrne Effie

Zgłosiliśmy nasze kampanie realizowane dla sieci marketów budowlanych Leroy Merlin w dwóch kategoriach:

  • Retail - gdzie pokazaliśmy jak zrealizować kampanię zwiększającą obroty i udziały rynkowe przedłużając sezon zakupowy
  • Long Term Marketing Excellence - gdzie rozwijaliśmy platformę „Zostań bohaterem w swoim domu”, wprowadzając do komunikacji prawdziwych bohaterów; dzięki długoterminowym działaniom udało się zwiększyć ilość klientów bez obniżania cen, a sformułowanie „Bohater Domu” weszło do języka potocznego.

W kategorii Retail za kampanię Dni Bohatera Domu otrzymaliśmy srebrną statuetkę, w bardzo prestiżowej kategorii Long Term Marketing Excellence odebraliśmy złoto.

Effie® Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową.

Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

Efektywność kampanii mierzona jest oceną i wzajemnym porównaniem wyzwania strategicznego i przyjętych celów kampanii z ideą komunikacyjną i jej rozwinięciem w działania reklamowe versus wdrożona kreacja i osiągnięte dzięki temu efekty. Eksperckie, ponad 80-osobowe jury ocenia kampanie pod kątem 4 kryteriów:

  • wyzwanie strategiczne i przyjęte cele
  • idea komunikacyjna
  • rozwinięcie idei w działania reklamowe
  • efekty komunikacji

Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 r. posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.

Effie_long_scena.jpgEffie_long term.jpgEffie_srebro.jpg