Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Launch nowej platformy zakupowej

Opis projektu

24 lutego w sali notowań Giełdy Papierów Wartościowych odbyła się konferencja prasowa, na której zaprezentowany został koncept biznesowy oraz kampania wprowadzająca nową platformę zakupową na polskim rynku – serwis Arena.pl. Nasza agencja jest odpowiedzialna za koncept oraz wdrożenie pierwszej kampanii tego wyjątkowego projektu.

Arena.pl to platforma zakupowa z ideą współwłasności, finansowana wyłącznie przez polski kapitał – mówi Paweł Osowski, wiceprezes spółki - To pierwsze na świecie rozwiązanie, w którym każdy sprzedający i kupujący może stać się współwłaścicielem portalu Arena.pl, decydować o kierunkach jego rozwoju i uczestniczyć w podziale zysku. Wystarczy zbierać punkty za aktywność, jak w programie lojalnościowym. Spółka będzie notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i ma bardzo stabilne finansowanie.

To właśnie wyróżniający temat współwłasności stał się motywem przewodnim naszej kampanii. Zdecydowaliśmy się na odwołanie do rodzicielstwa – momentu w którym kluczowe stają się perspektywiczne decyzje. Wiodący spot kampanijny opowiada więc o przekazywaniu – nie tylko rzeczy namacalnych, ale również pasji, emocji, cennych doświadczeń. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali między innymi znani sportowcy - Tomasz Kuchar oraz Mariusz Czerkawski. Kampania ruszyła pod koniec lutego 2016 roku. Była realizowana poprzez emisję 30-sekundowych spotów telewizyjnych i kinowych, serię billboardów sponsorskich oraz kampanię online opartą na formach video, display i rich media.

temp_name

temp_name

temp_name

temp_name

temp_name

temp_name

temp_name