Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Niezależni Blogerzy dla marki CROPP

Opis projektu

31 stycznia 2011 swoją premierę miał nowy blog marki Cropp zatytułowany „Who cares?” (www.blog.cropp.com) . Zastąpił on dotychczasowego bloga „Urban Insider”, poruszającego tematykę związaną przede wszystkim z designem, street-artem i sztuką użytkową.

Obecna platforma jest efektem kilkumiesięcznej, partnerskiej współpracy agencji Engine i Klienta – marki Cropp. Pierwszy jej etap stanowił proces poszukiwania i pozyskania do współpracy Blogerów o wyrazistych poglądach i oryginalnym stylu – reprezentujących grupę docelową i idealnie wpasowujących się w świat marki Cropp. Jednym z nich był Kuba, na co dzień prowadzący popularnego, kontrowersyjnego bloga  „Jak życ?”. Wraz z innymi Blogerami, tworzy on grono indywidualistów, kreujących wyjątkowy charakter  nowego bloga.

Zakres poruszanej tematyki, klimat  i tonacja wypowiedzi nie są dziełem przypadku. Podczas prac nad projektem, agencja Engine zorganizowała warsztat kreatywno-strategiczny w którym uczestniczył  zespół Agencji, dział marketingu marki Cropp oraz przedstawiciele grupy docelowej i Blogosfery. Warsztat pozwolił na określenie podstawowych celów stawianych przed nową platformą oraz sposobu w jaki nowy Blog ma realizować przyjętą strategię komunikacji marki. Tak właśnie zrodziła się idea najbardziej osobistego Blogu korporacyjnego, przełamującego schemat komunikowania się marki z Konsumentami. Blogu prowadzonego przez przedstawicieli grupy docelowej i poruszającego tematykę związaną z ich stylem życia i zainteresowaniami.

Chcemy, aby nasz nowy blog stał się częścią większej Blogosfery, aby funkcjonował na równych zasadach z najbardziej popularnymi młodzieżowymi Blogami. Chcemy, by był kontrowersyjny i poruszał tematy tabu. Oprócz angażowania się w dyskusję użytkownicy będą brali udział w konkursach. Będziemy nieustająco zachęcać ich do autentycznej, dwustronnej komunikacji – mówi Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Cropp-a w rozmowie z portalem mediamikser.pl

O efektach, wypracowanych przez blog przez pierwsze miesiące jego funkcjonowania napisał na swoim blogu („Skuteczny e-marketing") Mirek Polyniak.