Jest już dostępna nowa wersja serwisu energa.pl, dostępna z poziomu wszystkich urządzeń. Zmiany objęły nie tylko wygląd witryny, ale przede wszystkim architekturę informacji. Przed rozpoczęciem prac nad serwisem przeprowadzona została dogłębna analiza zachowań użytkowników dotychczasowego serwisu. Na jej podstawie uproszczone zostały ścieżki dotarcia do kluczowych i najczęściej poszukiwanych informacji oraz zmodyfikowany interfejs najważniejszych podstron. W proces projektowy zaangażowani byli przedstawiciele Engine, zewnętrzni eksperci oraz spółki odpowiedzialne za sprzedaż, obsługę klienta oraz zarządzanie wizerunkiem marki Energa.
Serwis opracowany został z myślą o użytkownikach urządzeń o różnych rozdzielczościach ekranu; posiada również wersję mobilną dedykowaną użytkownikom smartfonów. Zakłada ona uproszczoną strukturę obszarów ofertowych, a wyraźnie podkreślone zostają obszary obsługowe – zmiany te również są efektem analizy nawyków dotychczasowych użytkowników.