Czy MINI może być jeszcze bardziej otwarte? Na to i wiele innych pytań odpowiada realizowana właśnie marka nowego modelu – klasycznego MINI w wersji 5-drzwiowej. Za kreację i koordynację kampanii odpowiada agencja Engine.
Kontekstowe działania realizowane w różnych kanałach komunikacji podkreślały zalety auta, które staje się bardziej funkcjonalne, ale nie rezygnuje ze swojego indywidualnego stylu i spuścizny kultowej marki. To nadal precyzyjnie zaprojektowane auto, pełne sportowych emocji, ale dzięki dodatkowej parze drzwi otwierające nowe możliwości. Kampania prowadzona jest na przełomie lutego i marca. Jej wyróżnikiem są kontekstowe komunikaty, dopasowane do charakteru odbiorcy i specyfiki mediów. Wykorzystano między innymi nośniki outdoor, reklamy prasowe, materiały sprzedażowe w sieciach dealerskich, działania w kinach oraz szeroką kampanię online.
Bohaterem wszystkich odsłon kampanii jest niebieskie, 5-drzwiowe MINI w wersji Cooper S .
Za każdym razem zmienia się jednak jego rola nawiązująca do jednego z wielu haseł komunikujących fakt posiadania dodatkowych drzwi – „bardziej otwarte”, „otwiera wiele drzwi” czy „całkiem wyjściowe” to tylko wybrane z nich.
Jednym z kluczowych kanałów komunikacji w ramach kampanii stał się Internet. Przygotowany został dedykowany landing page w RWD, do którego kieruje kampania internetowa wykorzystująca wiele nośników, w tym formy Rich Mediowe.
Za opracowanie konceptu kreatywnego i koordynację kampanii odpowiada agencja Engine. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje agencja Get More Social. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.