Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Energa.pl w nowej odsłonie

Opis projektu

Innowacja to ostatnio bardzo popularne i niestety nadużywane słowo. Czasami jednak jego wykorzystanie jest konieczne i uzasadnione… nawet dwukrotnie. Innowacyjne funkcjonalności i innowacyjne podejście do Klienta – taki jest właśnie nowy serwis www.energa.pl

Zastąpił on dotychczasową witrynę, zarządzaną przez Grupę Energa, zmieniając jednocześnie jej charakter. Podstawowym celem jest informowanie o bogatej ofercie produktów energetycznych koncernu oraz umożliwienie Klientom ich zakupu, bez wychodzenia z domu. W odpowiednim wyborze wspiera Klienta szereg narzędzi umożliwiających poznanie szczegółów oferty i porównanie produktów. Jednym z nich jest interaktywny Kalkulator Oszczędności stworzony w formie przyjaznej aplikacji.

Podczas tworzenia serwisu nie mogło być mowy o przypadku. Prace nad stroną estetyczną i funkcjonalną oparte zostały na badaniach WebClinic, przeprowadzonych na sześciu grupach reprezentujących obecnych i potencjalnych Klientów Energi. Scenariusze badań opracowane zostały na podstawie naszych sugestii i wytycznych. Pozyskane informacje okazały się bardzo przydatne i z pewnością umożliwiły stworzenie serwisu jeszcze bardziej funkcjonalnego i przyjaznego Klientom. To właśnie z myślą o nich powstało Elektroniczne Biuro Obsługi. Umożliwia ono dostęp do wielu przydatnych funkcji, edycji swoich danych, poznania prognoz zużycia energii, czy zmiany dotychczasowej taryfy.

Engine opracował szczegółowo stronę graficzną oraz użytkową. Podjął się również jego integracji z serwisem Klienta. Oprócz rozwiązań estetycznych i funkcjonalnych, powstał również zaawansowany backoffice, umożliwiający zarządzanie serwisem oraz integrację z wieloma projektami internetowymi Energi. Nowy serwis jest kolejnym etapem długotrwałej Strategii Produktowej spółki Energa-Obrót SA, wprowadzającej nową jakość w sprzedaży energii elektrycznej.