Kilka lata temu Leroy Merlin zainspirowało Polaków, pokazując jak łatwo można zostać bohaterem w swoim domu. Przekaz trafił w samo sedno – nie od dziś wiadomo, jak bardzo Polacy kochają swoje domy i jak wiele rzeczy realizują w nich na własną rękę. Hasło „Zostań bohaterem w swoim domu” stało się nie tylko znakiem rozpoznawczym marki, ale również na stałe wpisało się w naszą mowę potoczną.
W marcu 2014 roku, wygraliśmy przetarg na obsługę kolejnej odsłony kampanii – tym razem postanowiliśmy przedstawić sylwetki prawdziwych bohaterów domu – ludzi, którzy zainspirowani przez Leroy Merlin włożyli w swoje upiększanie swojego najbliższego otoczenia wiele wysiłku i serca. Kampania miała pokazywać ich historie, jednocześnie dziękując wszystkim bohaterom domów za ich codzienne zaangażowanie i pomysłowość. Powstał dedykowany serwis internetowy umożliwiający gromadzenie i dzielenie się historiami, w sklepach pojawiły się specjalne sekcje komunikujące kampanię, zaś w telewizji i internecie publikowaliśmy kolejne spoty opowiadające historie prawdziwych Bohaterów Domu. Sukces kampanii oraz jej przełożenie na efekty wizerunkowe i wyniki sprzedażowe marki Leroy Merlin zostały docenione przez kapitułę konkursu EFFIE. Kampania otrzymała złotą statuetkę w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE.
Alicja z Opola:
Piotr z Wisłoka:
Michał i Ola z Gdańska:
Joanna z Dąbrowy Górnicznej:
Magda z Warszawy:
Adrian i Magda z Warszawy:
Michał z Będzina:
Lilla z Rudy Śląskiej: