Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Bohater Domu dla Leroy Merlin

Opis projektu

Kilka lata temu Leroy Merlin zainspirowało Polaków, pokazując jak łatwo można zostać bohaterem w swoim domu. Przekaz trafił w samo sedno – nie od dziś wiadomo, jak bardzo Polacy kochają swoje domy i jak wiele rzeczy realizują w nich na własną rękę. Hasło „Zostań bohaterem w swoim domu” stało się nie tylko znakiem rozpoznawczym marki, ale również na stałe wpisało się w naszą mowę potoczną.

W marcu 2014 roku, wygraliśmy przetarg na obsługę kolejnej odsłony kampanii – tym razem postanowiliśmy przedstawić sylwetki prawdziwych bohaterów domu – ludzi, którzy zainspirowani przez Leroy Merlin włożyli w swoje upiększanie swojego najbliższego otoczenia wiele wysiłku i serca. Kampania miała pokazywać ich historie, jednocześnie dziękując wszystkim bohaterom domów za ich codzienne zaangażowanie i pomysłowość. Powstał dedykowany serwis internetowy umożliwiający gromadzenie i dzielenie się historiami, w sklepach pojawiły się specjalne sekcje komunikujące kampanię, zaś w telewizji i internecie publikowaliśmy kolejne spoty opowiadające historie prawdziwych Bohaterów Domu. Sukces kampanii oraz jej przełożenie na efekty wizerunkowe i wyniki sprzedażowe marki Leroy Merlin zostały docenione przez  kapitułę konkursu EFFIE. Kampania otrzymała złotą statuetkę w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE.

 

Alicja z Opola:

 

Piotr z Wisłoka:

 

Michał i Ola z Gdańska:

 

Joanna z Dąbrowy Górnicznej:

 

Magda z Warszawy:

 

Adrian i Magda z Warszawy:

 

Michał z Będzina:

 

Lilla z Rudy Śląskiej:


bohater_domu_dla_leroy_merlin_1.jpgbohater_domu_dla_leroy_merlin_2.jpgbohater_domu_dla_leroy_merlin_3.jpgbohater_domu_dla_leroy_merlin_5.jpgbohater_domu_dla_leroy_merlin_4.jpg